Завдання для учнів 4 класів



21 травня
Тема. Кодування інформації
Переглянь відео >>>

Ребуси - це закодовані слова. Розгадай ребуси
14 травня
Тема. Складові комп'ютера. Пристрої введення та виведення інформації. 
Переглянь відео 1. 
(Перегляд на YouTube)

       

Відгадай кросворд за посиланням "Склад персонального комп'ютера>>>>"

7 травня


Тема. Перетворення інформації.

Ти дізнаєшся:-  що називається перетворенням інформації;

- які бувають види інформації за способом подання
Опрацьовуємо новий матеріал


Виконуємо практичні завдання на слайдах 18-23.
Не забудьте відправити фотозвіт мені на електронну скриньку

30 квітня

Тема. Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей

Ти дізнаєшся:
- як створити алгоритми з повтореннями у середовищі Scratch  https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home
Навчимо наших героїв рухатися та змінювати образ та колір:


Створіть проєкт "Акваріум"
Створений проєкт надішли вчителю
на пошту 
teecher_informatiki@ukr.net

 

23 квітня
Тема. Алгоритми з повтореннями.

Ти дізнаєшся:
-  які алгоритми називаються циклічними;
- як створити алгоритми з повтореннями у середовищі Scratch

Опрацьовуємо новий матеріал


Давайте закріпимо практично те, що вивчили. Створи проєкт і визнач що буде робити кіт, виконуючи цей скрипт:
Чекаю відповідь у листі на поштову скриньку teecher_informatiki@ukr.net




16 квітня
Тема. Алгоритми з розгалуженням. 
Ти дізнаєшся:
- що називають алгоритмом (пригадаєш);
- як використовувати блоки з розгалуженням якщо <умова> то <дія>

Опрацьовуємо новий матеріал:
Працюємо за комп’ютером
Сьогодні ми будемо керувати рухом Рудого кота

Створи проєкт Рух Рудого кота, в якому він буде рухатися в залежності від натиснутої клавіши







9 квітня 
9 квітня
Класна робота
Тема. Середовище виконання алгоритму Scratch та виконання алгоритмів. Лінійні алгоритми
Ти дізнаєшься:
- що називають середовищем виконання алгоритму;
- як працювати з проектом у середовищі Scratch;
- як працювати з об'єктами у середовищі Scratch.

Опрацьовуємо:
1. Середовище виконання алгоритмів - це спеціальна програма, у якій можна для обраних виконавців з визначеною системою команд описувати та виконувати алгоритми на комп'ютері.

Ми з вами будемо працювати в онлайн середовищі за адресою https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home     

Якщо клацнути по малюнку лівою кнопкою миші він збільшиться

Онлайн середовище схоже на середовище, яке треба завантажувати та встановлювати на комп'ютер. Ми це не будемо робити. 

2. Для завантаження першого проєкту Герб:
- скачати його собі на комп'ютер за посиланням >>>
- в середовищі Scratch виконай команду Файл / Завантажити з вашого комп'ютера / вказати файл Герб.sb2 з тієї папки куди ти його зберіг.

Якщо клацнути по малюнку лівою кнопкою миші він збільшиться
- натиснути на зелений прапорець у правому верхньому куті ти побачиш, що виконавець олівець намалює тобі Тризуб - герб України.
Якщо у тебе не вийшло спробуй виконати ще раз!


3. Тепер давай відкриємо новий проєкт Файл / Новий.
4. Видалити героя - спрайт 1 Рудий кіт. Як думаєшь це зробити?.. Правильно! Молодець!
5. Оберемо новий спрайт кнопка в нижньому правому куточку
Оберіть новий образ забажанням. Я обрала такий:

6. Для збереження свого проєкту треба обрати команду Файл / Вивантажити на ваш комп'ютер / вказати яке ім'я файлу задати та в яку папку зберегти. 
Збережений файл надіслати мені на поштову скриньку teecher_informatiki@ukr.net . 
Шановні батьки! Допоможіть, будь ласка, своїй дитині відправити відповідь

Перевір себе: усно дай відповіді на питання  Обговорюємо на ст. 185. Покажи матусі чи таткові чому ти сьогодні навчився. 
Якщо є питання можете з батьками написати мені електронного листа на поштову скриньку teecher_informatiki@ukr.net 

26 березня 


Тема уроку: Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.


Гра «Так чи ні»
Плесніть у долоні, якщо інформація вірна, якщо ні – підніміть руки і помахайте ними.
Гриби ростуть на дереві?
Учні вчаться в школі?
Листя жовтіє взимку?
Рік має 7 місяців?
М’яч круглої форми?
-         Сьогодні ми дізнаємось, що таке логіка та згадаємо, які висловлення є істинними, а які – хибними. Тема уроку: «Істинні та хибні висловлення».

1.    Переглянь презентацію


-         Істинним називають правильне висловлювання. Наприклад, «квіти ростуть на клумбі», «риби живуть у воді».
-         Хибним називають неправильне висловлювання. Наприклад, «над Дніпром вночі яскраво світить сонце», «на яблуні ростуть банани».
Частка «не » перетворює на хибне,  а хибне – на істинне.
Прочитай висловлювання:
Дніпро впадає в Чорне море.
З нього можна утворити нове висловлювання, додавши не:
Дніпро не  впадає в Чорне море.
Друге висловлювання ми отримали шляхом заперечення першого.
Перше з цих двох висловлювань є істинним, бо Дніпро справді впадає в Чорне море. А друге, його заперечення, є  хибним висловлюванням.
Тепер розглянемо інше висловлювання:
Риби живуть на деревах.
Це висловлювання хибне. Його заперечення також можна утворити, додавши частку не:
Риби не живуть на деревах.
Тепер ми отримали істинне висловлювання.





                  Якщо висловлювання істинне, то його заперечення хибне; 
               і  навпаки, якщо висловлювання хибне, його  заперечення істинне.





 Розглянемо ще одне висловлювання:
Оксанка любить малювати.
Його запереченням є висловлювання:
Оксанка не любить малювати.
Не можна сказати, яке з двох наведених висловлювань  істинне, бо не відомо, про яку дівчинку йдеться, і чи любить вона малювати. Проте зрозуміло, що якесь одне з цих двох висловлювань є істинним, а друге – хибним.

Фізкультхвилинка
Дерева – високі, високі.
Травичка – низенька, низенька.
Вітер дерева гойдає, гойдає.
То вліво, то вправо нахиляє.
Птахи летять – відлітають,
А учні тихенько за парти сідають.

Знайди серед цих висловлювань істинні та запиші їх у зошит.
Яблука ростуть на деревах
Навесні в Києві квітнуть каштани
Шафу можна купити в магазині «Меблі»
Лампочку, ручку, підручник, зошит слід носити в портфелі.
Соловейко вміє співати.
У Дніпрі є дельфіни.
Тарас Шевченко – поет.



19 березня
Тема. Алгоритми з розгалуженням

Ти дізнаєшся:
- що називається алгоритмом;
- хто чи що може бути виконавцем алгоритму;
- як розрізняти структури розгалуження в алгоритмах із життя та навчальної діяльності; 
- як записати структури розгалуження у вигляді блок-схем.

Повторимо матеріал, вивчений у 3 класі. 
Пригадай та перевір себе.
1. Що таке алгоритм (Алгоритм - це запис скінченої послідовності вказівок, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати для досягнення певної мети).


2.  Хто є виконавцем алгоритму? (Виконавець алгоритму - жива істота (людина чи тварина) або автоматичний пристрій (робот, верстат з програмним керуванням, електронна обчислювальна машина тощо), що спроможна діяти і діє згідно з наданим алгоритмом).


3. Що таке система команд виконавця? (Система команд виконавця - сукупність усіх команд, які може виконувати даний виконавець).


4. Що таке комп’ютерне середовище виконання алгоритму? (Комп’ютерне середовище виконання алгоритму - спеціальна програма, яка дає змогу створювати і виконувати алгоритми для обраних виконавців із визначеною системою команд на комп’ютері).




 Гра «Світлофор». Визначити істинне чи хибне висловлювання
Якщо висловлювання істинне - хлопни у долоні, якщо хибне – червона
1)     У лісах збирають солодкі кавуни. (хибне)
2)    Наступний день після неділі – понеділок (істинне)
3)    Місяць грудень – рік починає (хибне)
4)    Якщо до двох додати три, то отримаємо шість. (хибне)
5)    Рік має 12 місяців (істинне)
6)    Сонце обертається навколо Землі (хибне)
7)    Тарас Шевченко – великий український поет
Розгадайте ребус

Сьогодні ми познайомимось із однієї із базових алгоритмічних структур – структурою розгалуження.
Вивчення нового матеріалу
Якщо ж спробувати прослідкувати за вашою поведінкою впродовж дня, то з’ясується, що майже ніколи ви не дієте за лінійним алгоритмом. Весь час ви аналізуєте ситуацію, змінюєте свою поведінку та свої плани, пристосовуєтесь до обставин.
Тому набагато частіше зустрічається другий тип алгоритму - розгалужений. Цей алгоритм обов'язково містить в собі хоча б одну умову і виконується він в залежності від цієї умови.
Наприклад, алгоритм переходу дороги по пішохідному переходу, який регулюється світлофором: якщо горить зелене світло, слід переходити дорогу, в іншому разі — слід зупинитися перед пішохідним переходом.
Алгоритмом із розгалуженням можна вважати алгоритм здійснення дзвінка з мобільного телефону: якщо є кошти на рахунку і мережа доступна, то ти набираєш номер адресата, інакше виклик не буде здійснено.
При побудові таких алгоритмів використовують алгоритмічну структуру розгалуження.
Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання, називається розгалуженням.
Структура розгалуження повної форми схожа на умовне висловлювання «Якщо — то — інакше», у якому після «то» та «інакше» записують не висловлювання, а команди, які необхідно виконати залежно від істинності висловлювання, записаного в умові. Її можна подати графічно:




Фізкультхвилинка

Дерева – високі, високі.
Травичка – низенька, низенька.
Вітер дерева гойдає, гойдає.
То вліво, то вправо нахиляє.
Птахи летять – відлітають,
А учні тихенько за парти сідають.
Завдання. Діти розфарбовували квіти за алгоритмом, поданим у вигляді блок-схеми. Як ти думаєш квіти якого кольору могли намалювати діти у прямокутнику?

Шановні батьки! Допоможіть, будь ласка, своїй дитині відправити відповідь текстом (наприклад: квітка синього кольору або квітка зеленого кольору) на пошту вчителю  teecher_informatiki@ukr.net. Дякую!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.