Перед уроком повторимо правила роботи за комп'ютером
29 травня
Тема. Систематизація та узагальнення вивченого
Відоповісти усно на питання рубрики Оціни свої знання та вміння на стор. 19, 28, 36, 76, 105, 115, 153, 165, 187, 198, 234, 246.
Якщо ти зміг / змогла це зробити - ти гарно попрацював / попрацювала в цьому році!
До зустрічі в 6 класі!
22 травня
Класна робота
15 травня
Класна робота
Тема. Практична робота №9 Реалізація алгоритмів з розгалуженнями та повторенням
Сьогодні практичну роботу ми будемо виконувати в середовищі програмування за посиланням >>>
Отриманий сертифікат чекаю на своїй поштовій скриньці15 травня
Комплексна практична робота
Тема. Алгоритми та програми. Реалізація алгоритмів в середовищі Scratch.
Повторимо теоретичний матеріал (6 б.)
Завдання
необхідно виконати до 23 травня 00:00
Код
доступу 8779660. Використати
цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Виконаємо практичне завдання >>>
Файл з проєктом чекаю у себе на пошті teecher_informatiki@ukr.net
Шановні учні!
15 травня 2020 р. буде проводитися підсумкове оцінювання. Вам необхідно повторити матеріал теми "Алгоритми та програми" (теорія - на блозі, параграфи 18-24)
8 травня
Класна робота
Тема. Цикли в середовищі Scratch.
Ти дізнаєшся:
- які бувають циклічні алгоритми;
- як реалізувати цикл з невідомою кількістю повторень;
- як задати рух виконавця на сцені;
- як створити цикл із лічильником у середовищі Scratch.
Опрацьовуємо параграф 23-24. Записуємо відповіді на питання:
1) Які бувають команди циклу?
2) У випадку, коли в алгоритмі кількість повторів заздалегідь не відома, у середовищі Scratch використовують команду...
3) Ознайомся з командами групи Рух (записувати не треба, але знайди ці команди в середовищі Scratch.
Опрацьовуємо параграф 25. Записуємо відповіді на запитання:
4) Для створення циклів з лічильником в середовищі Scratch використовують команду ...
Практичне завдання. Додамо у середовищі групу команд Олівець
Тепер ми можемо створювати проєкти малювання зображень. Виконайте завдання Вправу 4 на ст.222.
1) Які бувають команди циклу?
2) У випадку, коли в алгоритмі кількість повторів заздалегідь не відома, у середовищі Scratch використовують команду...
3) Ознайомся з командами групи Рух (записувати не треба, але знайди ці команди в середовищі Scratch.
Опрацьовуємо параграф 25. Записуємо відповіді на запитання:
4) Для створення циклів з лічильником в середовищі Scratch використовують команду ...
Практичне завдання. Додамо у середовищі групу команд Олівець
Тепер ми можемо створювати проєкти малювання зображень. Виконайте завдання Вправу 4 на ст.222.
Створений проєкт надіслати на пошту teecher_informatiki@ukr.net
24 квітня
Практична робота №7
Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch
Виконуючи практичну роботу ми будемо розвивати практичні навички роботи в онлайн-середовищі Scratch, будемо створювати проєкт з розгалуженням.
Повторимо попередній матеріал: пройти тестування на сайті за посиланням https://naurok.com.ua/test/join код завдання 813783, обов'язково вказати своє прізвище та ім'я.
Практичне завдання:
Складіть програму в середовищі Scratch, при виконанні якої користувач може управляти об'єктом за допомогою стрілок на клавіатурі, а при натисканні яких-небудь інших клавіш, об'єкт "думає" різні "думки".
Практичне завдання:
Складіть програму в середовищі Scratch, при виконанні якої користувач може управляти об'єктом за допомогою стрілок на клавіатурі, а при натисканні яких-небудь інших клавіш, об'єкт "думає" різні "думки".
Записати в зошиті:
17 квітня
Класна робота
Тема. Алгоритми з розгалуженням
Ти дізнаєшся:
- коли використовують алгоритми з розгалуженням;
- як у середовищі Scratch описати алгоритми з повним і неповним розгалуженням;
- чи можна поєднувати алгоритмічні структури.
Опрацьовуємо матеріал §28-29 ст. 235
І. Записати в зошиті продовження речень (оцінка 5 б.):
1) При розв'язуванні задач у школі та у повсякденному житті часто користуються... .
2) Розрізняють дві форми структури розгалуження: неповне та повне розгалуження.
3) Намалювати в зошит графічну форму неповної форми розгалуження (мал. 285).
4) Намалювати в зошит графічну форму повної форми розгалуження (мал. 288)
ІІ. Розібрати приклад алгоритму на ст. 238: алгоритм, за яким при натисненні клавіші курсор вгору на клавіатурі розмір об'єкта збільшується наполовину, інакше - зменшується на 10%.
ІІІ. Практичне завдання
Виконай вправу 2 ст. 241 за інструкцією (6 балів)
Фото конспекту і створене практичне завдання на пошту вчителя teecher_informatiki@ukr.net
Записати в зошиті:
10 квітня
Класна робота
Тема. Практична робота №6 "Реалізація лінійних алгоритмів в онлайн середовищі Scratch.
Ми будемо розвивати навички роботи в середовищі Scratch, навички створення лінійних алгоритмів
Повторимо (усно):
- що називають середовищем виконання алгоритму;
- як працювати з проектом у середовищі Scratch;
- як працювати з об'єктами у середовищі Scratch
Повторимо правила роботи за комп'ютером
1. Опрацьовуємо теоретичний матеріал §21-22 (ст.199-201)
2. Завдання практичної роботи
1) Завдання за зразком (7 балів)
Створити проєкти Квадрат за зразком:
Створити проєкти Квадрат за зразком:
2) Створи проєкт Трикутник (малювання трикутника) (+5 балів).
3) Створені файли проєктів Квадрат.sb3 та Трикутник.sb3 надіслати на пошту вчителю
teecher_informatiki@ukr.net
27 березня
Класна робота
Тема. Середовище виконання алгоритму Scrath та виконання алгоритмів. Лінійні алгоритми
Ти дізнаєшься:
- що називають середовищем виконання алгоритму;
- як працювати з проектом у середовищі Scratch;
- як працювати з об'єктами у середовищі Scratch.
Опрацьовуємо §19 ст. 177:
1. Записати визначення "Середовище виконання алгоритмів - це …" ст. 177
Повторимо правила роботи за комп'ютером
Ми з вами будемо працювати в онлайн середовищі за адресою https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home
Ми з вами будемо працювати в онлайн середовищі за адресою https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home
Якщо клацнути по малюнку лівою кнопкою миші він збільшиться
2. Для завантаження першого проєкту Герб:
- скачати його собі на комп'ютер за посиланням >>>
- в середовищі Scratch виконай команду Файл / Завантажити з вашого комп'ютера / вказати файл Герб.sb2 з тієї папки куди ти його зберіг.
Якщо клацнути по малюнку лівою кнопкою миші він збільшиться
- натиснути на зелений прапорець у правому верхньому куті
ти побачиш, що виконавець олівець намалює тобі Тризуб - герб України.
ти побачиш, що виконавець олівець намалює тобі Тризуб - герб України.
Якщо у тебе не вийшло спробуй виконати ще раз!
3. Тепер давай відкриємо новий проєкт Файл / Новий.
4. Видалити героя - спрайт 1 Рудий кіт. Як думаєшь це зробити?.. Правильно! Молодець!
5. Оберемо новий спрайт кнопка в нижньому правому куточку
Оберіть новий образ забажанням. Я обрала такий:
Перевір себе: усно дай відповіді на питання Обговорюємо на ст. 185. Покажи матусі чи таткові чому ти сьогодні навчився.
Якщо є питання можете з батьками написати мені електронного листа на поштову скриньку teecher_informatiki@ukr.net
Записати в зошиті:
20 березня
Класна робота
Тема. Виконавці алгоритмів та їхні системи команд
Ти дізнаєшся:
- що називається алгоритмом;
- якими є способи подання алгоритмів;
- хто чи що може бутм виконавцем алгоритму.
Опрацьовуємо §18 ст. 168:
1. Записати визначення алгоритму
2. Записати способи подання алгоритмів: словесно, у вигляді блок-схем.
3. Записати визначення "виконавець алгоритму", "система команд виконвця" ст. 171.
Виконуємо практичне завдання вправа 3 на ст. 173.
Домашнє завдання чит. §18
13 березня
Класна робота
Тема. Однорівневі списки
Ви дізнаєтеся:
- що називається списком;
- як у тексті створювати списки.
Опрацьовуємо §17 п. 3 ст. 158.
- Записати, що називається списком.
- Які списки можна створти в текстовому редакторі?
Для перетворення введеного тексту на список потрібно (ст. 161):
Для створення списку під час введення тексту потрібно (ст. 161):
Пригадай! Як запустити текстовий редактор Microsoft Word?
Виконуємо практичне завдання. Створіть текстовий документ Пори року за зразком
Шановні батьки! Допоможіть своїй дитині відправити створений документ з іменем Оголошення на електронну пошту учителя teecher_informatiki@ukr.net Не забуваємо в темі листа вказати своє прізвище. Дякую!
Домашнє завдання: читати §17 п. 3










Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.