Вітаю вас, учні 6-А та 6-Б класів!
24 травня 2022 р. - 6-Б кл., 26 травня 2022 р. - 6-А кл.
Тема. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за рік
І. Повторимо правила роботи з комп'ютером.
ІІ. Повторимо матеріал, вивчений в 6 класі.
Теми, які ми вивчили в 6 класі:
1. Комп'ютерна графіка
2. Комп'ютерні презентації
3. Алгоритми та програми
Спробуй перевірити себе, як ти засвоїв матеріал за 5 клас.
Тест 2. Комп'ютерні презентації >>>
Надішли свої результати (скріншоти) мені на пошту. Я буду рада, якщо твої оцінки будуть високими!
До зустрічі в 7 класі!
17 травня 2022 р. - 6-Б кл., 19 травня 2022 р. - 6-А кл.
Тема. Залікова робота "Реаліазація програмного проєкту
відповідно до розробленого сценарію"
відповідно до розробленого сценарію"
Сьогодні виконаємо практичну роботу та проведемо тестування з теми "Алгоритми та програми" для заліку.
І. Повторимо правила роботи з комп'ютером.
ІІ. Перевіремо теоретичний матеріал.
Дай відповіді на запитання тесту на сайті На урок до 21 травня 23:00
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4218765
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4218765
Якщо немає можливості відповісти онлайн виконай в зошиті:
Щоб краще побачити - увімкни повноекраний режим.
ІІІ. Завдання практичної роботи.
В онлайн середовищі створити проєкт у якому кіт або олівець намалює 4 п'ятикутники різного кольору. Якщо у вас немає можливості працювати онлайн склади алгоритм в зошиті.
Текст проєкту надіслати вчителеві на перевірку до 21 травня
17 травня 2022 р. в 6-Б класі, 19 травня 2022 в 6-А класі буде проводитися підсумкове оцінювання. Вам необхідно повторити матеріал теми "Алгоритми та програми" (теорія - на блозі)
10 травня 2022 р. - 6-Б кл., 12 травня 2022 р. - 6-А кл.
Тема. Розв'язання задачі методом поділу на підзадачі
І. Повторення правил роботи з комп'ютером: розглянь картинку "Під час роботи за комп'ютером дотримуйся таких правил"
ІІ. Опрацюйте матеріал презентації >>>
ІІІ. Практичне закріплення.
В онлайн середовищі <<<СКРЕТЧ створити проєкт у якому кіт або олівець намалює 4 квадрати. Якщо у вас немає можливості працювати онлайн склади алгоритм в зошиті.
В онлайн середовищі <<<СКРЕТЧ створити проєкт у якому кіт або олівець намалює 4 квадрати. Якщо у вас немає можливості працювати онлайн склади алгоритм в зошиті.
1. Створити додатковий блок квадрат використовуючи групу команд "мої блоки" та задати йому параметри.
2. Створити основний блок для всієї програми.
Зразок.
IV. Домашнє завдання. Файл проєкта з програмою та відповіді на питання надіслати на пошту вчителеві до наступного уроку.
5 травня 2022 р. - 6-А кл., 3 травня 2022 р. - 6-Б кл.
Тема. Практична робота "Вкладені алгоритмічні структури повторення
та розгалуження"
та розгалуження"
І. Повторення правил роботи з комп'ютером: розглянь картинку "Під час роботи за комп'ютером дотримуйся таких правил"
ІІ. Повторимо раніше вивчений матеріал
Дай відповіді на запитання тесту до 13 травня 23:00
ІІІ. Завдання практичної роботи.
Створи проєкт в середовищі програмування Скретч.
IV. Домашнє завдання. Створений проєкт надіслати вчителеві на пошту до наступного уроку
21 квітня 2022 р. - 6-А кл., 26 квітня 2022 р. - 6-Б кл.
Тема. Вкладені алгоритмічні структури повторення
та розгалуження
та розгалуження
І. Повторення правил роботи з комп'ютером: розглянь картинку "Під час роботи за комп'ютером дотримуйся таких правил"
ІІ. Повторимо раніше вивчений матеріал
Пригадай усно:
- Як у середовищі Скретч описують циклічні алгоритми?
- Як у середовищі Скретч описують циклічні алгоритми?
- Як у середовищі Скретч описують алгоритми з розгалуженням?
ІІІ. Розбираємо матеріал уроку
Опрацюй презентацію
Запиши в зошит:
1) назови 3 базові алгоритмічні структури
1) назови 3 базові алгоритмічні структури
2) текст проєкту з слайду №8
3) текст проєкту з слайдів №11, 12
3) текст проєкту з слайдів №11, 12
IV. Практичне закріплення. Реалізуйте в середовищі
Scratch фрагменти проєктів поданих на слайдах № 8, 12
Scratch фрагменти проєктів поданих на слайдах № 8, 12
V. Домашнє завдання. Фото конспекту та
створені надіслати вчителеві на пошту до наступного уроку
створені надіслати вчителеві на пошту до наступного уроку
14 квітня 2022 р. - 6-А кл., 19 квітня 2022 р. - 6-Б кл.
Тема. Практична робота "Змінювання значень
властивостей об'єкта в програмі".
Тестування з теми "Алгоритми та програми"
властивостей об'єкта в програмі".
Тестування з теми "Алгоритми та програми"
І. Повторення правил роботи з комп'ютером: розглянь картинку "Під час роботи за комп'ютером дотримуйся таких правил"
ІІ. Повторимо матеріал попереднього уроку
Пригадай усно:
- що називається об'єктом;
- які події можна реалізувати в середовищі Скретч;
- чи можна змінювати властивості об'єктів.
- чи можна змінювати властивості об'єктів.
ІІІ. Завдання практичної роботи.
Створити проєкт в середовищі Scratch:
1) видали спрайт Рудий кіт;
2) додай тло, яке тобі подобається;
3) додай до сцени 2 героїв (спрайтів) на свій розсуд;
4) зміни властивості спрайтів
(розфарбуй іншим кольором, домалюй щось)
5) напиши програму, яка буде виводити на екран
невеличкий діалог між спрайтами
6) збережи та надішли створений файл з проєктом
до наступного уроку.
IV. Тестування. Дай відповіді на питання тесту
до 25.04.2022 23:00
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1467459
1) видали спрайт Рудий кіт;
2) додай тло, яке тобі подобається;
3) додай до сцени 2 героїв (спрайтів) на свій розсуд;
4) зміни властивості спрайтів
(розфарбуй іншим кольором, домалюй щось)
5) напиши програму, яка буде виводити на екран
невеличкий діалог між спрайтами
6) збережи та надішли створений файл з проєктом
до наступного уроку.
IV. Тестування. Дай відповіді на питання тесту
до 25.04.2022 23:00
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1467459
Для тих, у кого немає можливості виконувати завдання онлайн:
7 квітня 2022 р. - 6-А кл., 12 квітня 2022 р. - 6-Б кл.
Тема. Змінювання значень властивостей об'єкта
в програмі
І. Повторення правил роботи з комп'ютером: розглянь картинку "Під час роботи за комп'ютером дотримуйся таких правил"
в програмі
І. Повторення правил роботи з комп'ютером: розглянь картинку "Під час роботи за комп'ютером дотримуйся таких правил"
ІІ. Повторимо матеріал попереднього уроку
Пригадай усно:
- що називається об'єктом;
- які події можна реалізувати в середовищі Скретч;
- чи можна змінювати властивості об'єктів.
- чи можна змінювати властивості об'єктів.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
Опрацюй презентацію.
IV. Виконай практичне завдання.
Завдання. Зміни проект Робот так, щоб значення всіх властивостей,
які змінюються у програмі, можна було побачити на сцені проекту.
1. Завантаж середовище Scratch за посиланням
2. Завантаж проєкт Робот >>>>.
які змінюються у програмі, можна було побачити на сцені проекту.
1. Завантаж середовище Scratch за посиланням
2. Завантаж проєкт Робот >>>>.
3. У списку об'єктів обери об'єкт Робік.
Визнач, які властивості розташування та напрямку руху
обраного об'єкта змінені.
4. У вікні скриптів знайди команди,
які змінюють значення властивостей розташування,
напрямку руху та вигляду об'єкта.
Обери відповідні команди у групах команд і познач їх відображення
на сцені.
5. Запусти проект на виконання та переконайся,
що всі виведені властивості змінюють свої значення.
За потреби внеси зміни у виборі команд у відповідних групах команд.
6. Збережи змінений проєкт та надішли вчителю
на пошту
31 березня 2022 р. - 6-А кл., 5 квітня 2022 р. - 6-Б кл.
Тема. Практична робота "Програмне опрацювання події"
Сьогодні ми працюємо на знайомому сайті code.org >>>
Завдання:
Виконай всі Створи на сайті власні ігри. Кожна гра - 6 балів
1. Код Пурха: https://studio.code.org/flappy/1
2. Зоряні війни: https://studio.code.org/s/starwarsblocks/
Фото екрану останнього завдання та
отримані сертифікати надіслати учителю.
Наприклад, Зоряні війни я зробила так
отримані сертифікати надіслати учителю.
Наприклад, Зоряні війни я зробила так
24 березня 2022 р. - 6-А клас,
29 березня 2022 р. - 6-Б клас
Тема. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.
Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь:
- що називається подією;
- які події можна реалізувати в
середовищі Скретч;
- як отримати поле для введення
даних в середовищі Скретч.
ІІ. Повторимо матеріал попереднього уроку уроку
Пригадай усно:
- групи команд у середовищі Скретч;
- як управляти програмою у проекті, складеному в середовищі Скретч.
ІІІ. Вивчаємо новий матеріал.
Переглянь презентацію >>> та дай відповіді на запитання письмово в зошиті:
1. Що називається подією?
2. З чим можутть бути пов'язані події, на які реагують об'єкти в середовищі Скретч?
3. Наведи 3 приклади події в середовищі Скретч? (за відповіді 7 б.)
ІV. Практичне закріплення вивченого.
Виконайте завдання. Завантажити >>>
17 березня 2022 р. - 6-А клас,
22 березня 2022 р. - 6-Б клас
Тема. Практична робота "Створення програмних об'єктів"
Сьогодні на занятті ми будемо практично опрацьовувати вміння
створювати та змінювати об'єкти в середовищі програмування Скретч
створювати та змінювати об'єкти в середовищі програмування Скретч
І. Повторення правил роботи з комп'ютером: розглянь картинку "Під час роботи за комп'ютером дотримуйся таких правил"
ІІ. Повторимо матеріал уроку за 15 лютого 2022 р.
IІІ. Практичне завдання:
1) запусти Скретч онлайн >>>
2) видали спрайт Рудий кіт
3) додай два спрайта Собака (Dog2)
4) зміни окрас другого собаки на коричневий
5) додай спрайт Метелик (Butterfly1)
6) розфарбуй Метелика за зразком
7) зміни тло сцени на Blue Sky
8) збережи свою роботу і надішли мені на пошту до наступного уроку. Для збереження розглянь малюнок-інструкцію
8) збережи свою роботу і надішли мені на пошту до наступного уроку. Для збереження розглянь малюнок-інструкцію
15 лютого 2022 р. - 6-Б клас
17 лютого 2022 р. - 6-А клас
Тема. Створення програмних об'єктів
Ти дізнаєшся:
- як додають об'єкти до проєкту в середовищі виконання алгоритмів Скретч;
- чим відрізняється векторний малюнок від растрового;
- як можна змінити об'єкт в графічному редакторі вбудованому в середовище Скретч.
- чим відрізняється векторний малюнок від растрового;
- як можна змінити об'єкт в графічному редакторі вбудованому в середовище Скретч.
І. Повторення правил роботи з комп'ютером: розглянь картинку "Під час роботи за комп'ютером дотримуйся таких правил"
ІІ. Повторимо матеріал поперднього уроку.
Виконай інтерактивну вправу
Виконай інтерактивну вправу
IV. Практичне завдання:
1) запусти Скретч онлайн >>>
2) зміни спрайт Рудий кіт на будь-якого спрайта (героя) та спробуй його змінити.
3) збережи свою роботу і надішли мені на пошту до наступного уроку
2) зміни спрайт Рудий кіт на будь-якого спрайта (героя) та спробуй його змінити.
3) збережи свою роботу і надішли мені на пошту до наступного уроку
8 лютого 2022 р. - 6-Б клас
10 лютого 2022 р. - 6-А клас
10 лютого 2022 р. - 6-А клас
Тема. Поняття про об'єкт у програмуванні. Властивості об'єкта.
Ти дізнаєшся:
- що таке програмний об'єкт;
- значення яких властивостей програмного об'єкта можна змінити у вікні середовища Скретч
- значення яких властивостей програмного об'єкта можна змінити під час виконання програми
- як дізнатися про значення властивостей об'єкта.
- що таке програмний об'єкт;
- значення яких властивостей програмного об'єкта можна змінити у вікні середовища Скретч
- значення яких властивостей програмного об'єкта можна змінити під час виконання програми
- як дізнатися про значення властивостей об'єкта.
І. Повторення правил роботи з комп'ютером: розглянь картинку "Під час роботи за комп'ютером дотримуйся таких правил"
ІІ. Пригадай (усно)
- що таке програма;
- як створюють програми в середовищі виконання алгоритмів Скретч;
- як дізнатися, які об'єкти використовують у проєкті, складеному в середовищі Скретч;
- як запустити онлайн середовище Скретч.
- що таке програма;
- як створюють програми в середовищі виконання алгоритмів Скретч;
- як дізнатися, які об'єкти використовують у проєкті, складеному в середовищі Скретч;
- як запустити онлайн середовище Скретч.
ІІІ. Переглянь та запиши в зошит відповіді на питання:
1) Що називається об'єктом?
2) Чим можут відрізнятися один об'єкт від іншого?
3) Уяви об'єкт Учень. Заповни таблицю:
ІV. Практичне завдання:
1) запусти Скретч онлайн >>>
2) зміни спрайт Рудий кіт на Собака 1;
3) зміни тло на Ночне місто (Night City)
4) збережи свою роботу і надішли мені на пошту
V. Домашнє завдання: знати матеріал уроку, надіслати виконане практичне завдання (файл, збережений у середовищі Скретч), відповіді на питання у зошиті
2) Чим можут відрізнятися один об'єкт від іншого?
3) Уяви об'єкт Учень. Заповни таблицю:
ІV. Практичне завдання:
1) запусти Скретч онлайн >>>
2) зміни спрайт Рудий кіт на Собака 1;
3) зміни тло на Ночне місто (Night City)
4) збережи свою роботу і надішли мені на пошту
V. Домашнє завдання: знати матеріал уроку, надіслати виконане практичне завдання (файл, збережений у середовищі Скретч), відповіді на питання у зошиті
1 лютого 2022 р. - 6-Б клас
3 лютого 2022 р. - 6-А клас
Тема. Підсумковий урок з теми "Комп'ютерні презентації"
Ти перевіриш свої знання та вміння з теми "Комп'ютерні презентації"
І. Повторення правил роботи з комп'ютером: розглянь картинку "Під час роботи за комп'ютером дотримуйся таких правил"
ІІ. Повторимо вивчене на попередніх уроках.
Пройти тестування на сайті На урок >>> до 4 лютого 23:00. Код доступу 8384298, відкривши посилання join.naurok.ua
Пройти тестування на сайті На урок >>> до 4 лютого 23:00. Код доступу 8384298, відкривши посилання join.naurok.ua
ІІІ. Домашнє завдання: Читати §11
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.