Завдання для учнів 10 класу


Домашні завдання відпраляємо на поштову скриньку teecher_informatiki@ukr.net, не забуваємо в темі листа вказати своє прізвище. 



Модуль. Документи та документообіг

26 травня (істр. профіль), 29 травня (філ. профіль)
Тема. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу 
Усно відповісти на питання >>>


25 травня (істор. та  філ. профіль)
Тема. Електронний документ, його ознаки та правовий статус. Електронний документообіг. Електронний цифровий підпис
Опрацювати матеріал Презентації >>>
Виконати завдання на слайді №15.

19 травня (істор. профіль), 22 травня (філ. профіль) 
Тема. Програмні засоби обробки документів та інформації. Види систем обробки текстів. Комунікаційні технології
Опрацювати матеріал Презентації >>>
Виконати завдання на слайдах №14, 15. Файл Цікавинки.docx >>>

18 травня (істр. та філ. профіль)
Тема. Підсумкове оцінювання. Створення міні-проєктів на задану тематику.
Виконати міні-проєкт за завданням >>>. Учителю надіслати посилання на створений сайт проєкту.


Шановні учні! 




18 травня 2020 р. буде проводитися підсумкове оцінювання. Вам необхідно повторити матеріал тем "Мультимедійні та гіпертекстові документи" (теорія - на блозі та параграфи Розділу 4 та "Документи та документообіг" - теорія на блозі)

12 травня (істор. та філ. профіль)
Тема.  Системи управління електронними документами. Технічні засоби обробки документів та інформації. Класифікація офісної техніки
Ви дізнаєтеся:
- що називаєтся системою управління електронними документами;
- познайомитися з технічними засобами обробки документів та інформації;
- вивчити класифікацію офісної техніки.
Опрацювати матеріал Конспекту >>>
Засвоєння нових знань, формування вмінь. Виконати практичне завдання:

Створити карту знань «Засоби обробки та зберігання документів», яку надіслати на пошту вчителеві.

5 травня (істор. профіль), 8 травня (філ. профіль)
Тема. Шаблони та формуляр-зразки документа. Реквізити документа. Правила оформлення сторінки. Оформлення бібліографічних списків та покажчиків. Правила та вимоги оформлення письмової роботи.
Опрацювати матеріал презентації >>> та відповісти на запитання >>> - в текстовому документі (7 б.) 
Виконати практичне завдання на слайді №30 (5 б.).
Тестовий документ з відповідями та створений документ надіслати учителю на пошту.   

4 травня (істор. профіль та філ. профіль)

Тема. Стиль ділового листування. Логічні елементи тексту та порядок його викладення 
Ви дізнаєтеся:
- як сформувати документи офіційно-ділового стилю; 
- які існують логічні елементи тексту
- порядок викладення тексту документа; 
- що таке "кліше" та "рубрикація". 
Опрацювати Конспект >>> та виконати практичне завдання в кінці конспекту. Виконане завдання надіслати вчителеві на пошту. Пройти тестування на сайті На Урок>>> до 15 травня 23:00 Код доступу 277866.



28 квітня (істор. профіль та філ. профіль)
Тема. Поняття документу. Призначення та класифікація документів. Загальні правила оформлення документів.
Ви дізнаєтеся: 
- що називається документом у діловодстві;
- які бувають документи;
- які основні правила оформлення ділових документів.
Опрацювати Конспект >>> та Презентацію >>>
Виконати практичні завдання>>>. Виконані вправи надіслати вчителеві на пошту.

27 квітня (істор. профіль, філ. профіль)
Тема. Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці. Практична робота №10. Розміщення відомостей на сайті 
Опрацьовуємо матеріал параграфу 24. 
1) Відповісти на питання рубрики Обговорюємо на ст. 230 (в текстовому документі)
2)  Вивчіть самостійно засоби сервісу для створення сайтів онлайн, наприклад http://www.wix.com, або іншого, знайденного самостійно. Створіть сайт на цьому сервісі. 
Тема: "Добро починається з тебе". Опис проєкту на ст. 212 підручника.
Текстовий документ зх відповідями (5 б. - кожне питання 1 б.) та посилання з адресою створенного сайту (за сайт - 7 б.) надіслати на пошту вчителеві  

21 квітня (істор. профіль), 24 квітня (філ. профіль)
Тема. Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів.
Ви дізнаєтеся:
- що таке хостинг для сайту;
- у чому полягає процес пошукового просування сайта;
- як відстежувати рівень розкрученості сайта;
- що розуміють під оптимізацією сайта.
Опрацьовуємо матеріал параграфу 25. Скачати текстовий документ Конспект >>> , створюємо опорний конспект уроку.
Текстовий документ надсилаємо учителю на пошту.
   
14 квітня (істор. профіль), 17 квітня (філ. профіль)
Тема. Практична робота №9. Створення та адміністування сайту. 
Опрацювати матеріал презентації >>>>>
Завдання практичної роботи >>>>>
Скопіювати адресу сайту та надіслати її учителю на пошту teecher_informatiki@ukr.net
Максимальна оцінка роботи 12 балів

13 квітня (істор. та філ. профіль)
Тема. Створення та адміністрування сайту.
Ви дізнаєтеся:
- як класифікують веб-сайти;
- які особливості технології створення веб-сайтів;
- яких правил варто дотримуватись при створені сайту.

Опрацьовуємо матеріал §22. Скачати текстовий документ-конспект >>> і в ньому даємо відповіді на запитання

Заповнений документ надіслати на пошту вчителя teacher_informatiki@ukr.net (оцінювання за конспект макс. оцінка 6 балів).

Виконуємо практичне завдання Вправа 2 на ст. 208. До створеного файлу з ім'ям Аналіз сайта зберегти на власному Гугл диску  та надати до нього доступ вчительці polonskaya.alla@gmail.com (оцінювання за завдання макс. оцінка 6 балів).



7 квітня (істор. профіль), 10 квітня (філ. профіль)

Тема. Системи керування вмістом для веб-ресурсів. 
Ви дізнаєтеся:
- що таке система керування вмістом для веб-ресурсів;
- які переваги має сисмема керування вмістом для веб-ресурсів;
- як обрати систему керування вмістом веб-ресурсів для роботи.

Скачати та опрацювати матеріал презентації за посиланням >>>>
Додатково можна прочитати параграф 21 підручника

Виконуємо практичні завдання:
1) Перевір засвоєний матеріал, виконавши інтерактивну вправу за посиланням https://learningapps.org/display?v=p1ogd3tav18. Перевірку надіслати на пошту вчителю teecher_informatiki@ukr.net
2)  Виконай вправу 2 на стор. 200 підручника. Створений документ Висновки надіслати на пошту вчителю teecher_informatiki@ukr.net



6 квітня (філ. та істор. профілі)
Тема. Технології опрацювання мультимедійних даних.
Ви дізнаєтеся:
- що називають мультимедійними даними та технологіями;
- які засоби підтримують технологію мультимедіа;
- які програми використовують для опрацювання аудіозаписів;
- за допомогою яких програм можна створити власний відеокліп.


Опрацьовуємо параграф 20 (закінчи речення та запиши в конспект):
1)  Мультимедіа - технології, призначені...
2) Таке середовище називають …, а технології та програмно-апаратні засоби для їх інтеграції й реалізації - ...
3) Заповни сфери застосування мультимедійних технологій 

4) Які засоби підтримують технологію мультимедіа?


5) Звукові редактори використовуються для...
6) Відеоредактор - це програма, що …

Виконуємо практичне завдання із розділу Працюємо самостійно ст. 198 №5, №7 (використовуючи відеоредактор Openshot або будь-який відеоредактор) 
Фото конспекту та створені файли завантажити в папку Відео на власному Google Диску та надайте доступ до цієї папки учителю polonskaya.alla@gmail.com (як це зробити вчили у 9 класі)

24 березня (філ. та істор. профілі) 

Тема. Упорядкування, пошук та фільтрування даних. Запити на вибірку даних.  

Ви дізнаєтеся:

- які засоби СКБД дають змогу впорядковувати та знаходити в таблицях дані;
- які умови пошуку можна задати за допомогою фільтра за виділеним фрагментом;
- як формувати умови для фільтра для;
- як задати складені умови за допомогою фільтра Змінити фільтр;
- як користуватися Розширеним фільтром.

Опрацьовуємо §18 (п.18.1-18.2) (записуємо в зошит відповіді на запитання):
1) для чого використовуються фільтри в СКБД MS Access;
2) як виконується виклик фільтрів;
3) як скасувати результати фільтрування;
4)як організується пошук записів;
5) як здійснювати впорядкування даних;

6) використання фільтра за виділеним фрагментом.



Виконуємо практичне завдання вправа 1 ст. 177 Спільний ресурс>>>
Виконуємо вправу 2 ст. 178

Перш ніж відкрити файл БД (Microsoft Access Database (.mdb)) обов'язково його треба скачати на свій комп'ютер!

Створений файл відправити учителю на електронну пошту



    17 березня (істор. профіль), 20 березня (філ. профіль)

    Тема. Створення таблиць. Введення та редагування даних різних типів. 
    Ви дізнаєтеся:
    - які існують способи створення нових таблиць у середовищі MS Access;
    - які типи даних можна використовувати для опису полів таблиці. 

    Розглянути правила створення таблиць в режимі Конструктора, виконуючи вправу 1 на ст. 169. 

    Створений файл відправити учителю на електронну пошту



    16 березня (філ. та істор. профіль) 

    Тема. Реляційні бази даних (БД), їхні об'єкти
    Ви дізнаєтеся: 
    - які особливості мають реляційні бази даних; 
    - які об'єкти  може містити БД в СКБД Microsoft Access. 
        Опрацювати матеріал §15:
        записати в зошит визначення понять "реляційна модель", "таблиця", "запит", "форма", "звіт", "макрос". 
        Виконати вправу 1 на ст. 156 (файл Магазин скачати>>>)
          
        Рубрика Працюємо самостійно ст. 157 Спільний ресурс>>>
        Перш ніж відкрити файл БД (Microsoft Access Database (.mdb)) обов'язково його треба скачати на свій комп'ютер!

        Створений файл відправити учителю на електронну пошту








        Немає коментарів:

        Дописати коментар

        Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.