Завдання для учнів 9 класу

Вітаю,  9-А! 

Для вивчення та виконання вправ теми кожному з вас необхідно Зареєструвати акаунт  Google. 


28 травня
Тема. Узагальнення та систематизація вивченого в 9 класі
Повторюємо матеріал, вивчений в 9 класі: Усно відповідаємо на питання рубрики Обговорюємо підручника на стор. 16, 39, 67, 79, 87, 153, 164, 173188, 202. Якщо ти зміг / змогла відповісти на всі питання, дуже гарно попрацював / попрацювала в цьому році!
До зустрічі в 10 класі! 

21 травня
Урок 1. Використання офісних веб-програм та інтернет-середовищ для публікації результатів своєї роботи.
Урок 2. Захист проєктів. 
Опрацювати матеріал презентації >>>
Виконайте практичні завдання на слайдах №8, 9

14 травня
Уроки 1, 2. Тема. Підсумкове оцінювання. Робота над проєктом. 

Опрацьовуємо матеріал параграфу 32. Зверніть особливу увагу на завдання ст. 207 

Всі файли можна викласти на Google Диску одного з членів команди і надати доступ для перевірки учителеві (ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, ЩО ПРОЄКТ ЦЕ НЕ ТІЛЬКИ ПІДСУМКОВА ПРЕЗЕНТАЦІЯ!). Обовязково перелічити членів Вашої творчої групи. 
Чекаю Ваші роботи до 18 травня!!!
7 травня

Уроки 1, 2. Тема. Визначення проблеми, теми та завдань проєкту; розподіл ролей і планування колективної діяльності. Добір засобів опрацювання даних, добір засобів подання результатів навчального проєкту. 

Розробка стратегії пошуку інформаційних матеріалів і їх аналіз.

Доброго дня, учні 9-А класу!

На наступному уроці Ви будете створювати колективний проєкт. Ця робота - буде підсумковою роботою за рік. Чекаю Ваші роботи!


Опрацьовуємо матеріал параграфу 32. 
Сьогодні вам треба: 
1. Визначитися з ким з вашої групи Ви будете в творчій команді (по 3-4 учні). 
Групу збирають лідери: 
1) Буряк Є.
2) Фесенко О.
3) Лаврікова К.
2. Визначитися із темою (яка вам подобається) та обговоріть в своїй команді. Сформулюйте завдання для дослідження проблеми, створіть план реалізації проєкту. 
Лідери мені надсилають до 13.05:
1) список своєї групи;
2) тему проєкту;
3) план реалізації проєкту.
Якщо будуть питання звертайтеся поштою до вчителя.

30 квітня
Уроки 1, 2. Тема. Розв'язування компетентнісних задач

Виконуючи завдання ви:

- зможете використати набуті знання та навички роботи у різних комп'ютерних програмах для розв'язання компетентнісних задач.
Сьогоднішнє заняття повністю практичне 

Завдання розраховано на два уроки. Завдання 3. "Інтернет і наше життя" ст. 205. Файл  Таблиця-модель.doc>>>

Максимальна оцінка за роботу - 12 балів.


23 квітня
Уроки 1, 2. Тема. Розв'язування компетентнісних задач
Виконуючи завдання ви дізнаєтеся:
- визначення поняття "компетентність"; 
- зможете використати набуті знання та навички роботи у різних комп'ютерних програмах для розв'язання компетентнісних задач.
Компетентність – проінформованість, обізнаність, авторитетність. Компетентність також визначається як набута у процесі навчання інтегрована здатність особистості, яка складається із знань, досвіду, цінностей і ставлення, що можуть цілісно реалізовуватися на практиці.
Поняття «компетенція» трактують як обізнаність із чим-небудь.
Вважається, що «компетенція – це здатність і готовність застосовувати знання і вміння під час розв’язування професійних завдань у різноманітних галузях – як у конкретній галузі знань, так і в галузях, слабо прив’язаних до конкретних об’єктів, тобто це здатність і готовність проявляти гнучкість у мінливих умовах ринку праці»
Компетентнісні задачі з інформатики можна розглядати як тип технологічних задач, для яких обов’язковим є застосування ІКТ, як засобу розв’язування.
Під задачею розуміється система, обов’язковими компонентами якої є опис технологічної ситуації з опорою на раніше засвоєні технологічні знання чи особистий досвід учня, та вимогу, тобто опис шуканого, обов‘язковими елементами якого виступають: запитання, спрямовані на виявлення вже сформованих чи набуття нових технологічних знань; завдання, що містять вимоги щодо виконання технологічних операцій.

Завдання розраховано на два уроки. Завдання 1. "Дні цікавої науки" ст. 205. Файл Таблиця-наука.doc >>>
Максимальна оцінка за роботу - 12 балів.

16 квітня
Уроки 1, 2. Тема. Практична робота №13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем
Виконуючи практичну роботу ви будете розвивати практичні навички з створення сайту
Повторимо правила безпечної роботи з комп'ютером
Пригадайте (усно):
- як за допомогою сервісу Google Сайти створювати сайт;
- як налаштувати стильове оформлення сайту;
- як додати нові сторінки до сайта;
- як додати до сторінки текст, зображення та інші об'єкти;
- як редагувати вміст веб-сторінки.
Практична робота розрахована на два уроки: Виконати одне із завдань §30 ст. 204. Посилання на створений сайт надіслати вчителю на пошту 
9 квітня
2 урок
Тема. Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів.
Ви дізнаєтеся:
- які засоби використовують для створення веб-сайта;
- як створити сайт в мережі Інтернет.
Опрацьовуємо матеріал §29 п. п.29.6-29.7. 
Виконання практичної вправи №2 стор. 199-201 та вправи №3 на стор. 201-202. 
Посилання на створений сайт надіслати вчителю на пошту polonskaya.alla@gmail.com

1 урок
Тема. Етапи створення веб-сайтів. Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів.
Ви дізнаєтеся: 
- яку структуру можуть мати сайти;
- які відмінності можуть мати веб-сторінки сайту;
- у чому полягає процес створення веб-сайта;
- що передбачає веб-дизайн.
Опрацьовуємо §29 п. 29.1-29.4. Зверніть особливу увагу на основні поняття (за бажанням можна законспектувати):
1) визначення, що називається сайтом?
2) що визначає внутрішня структура сайту? 
3) що визначає зовнішня структура сайту?
4) що називається веб-сторінкою?
5) якими можуть бути веб-сторінки?
6) у чому полягає процес (етапи) створення веб-сайта?
7) перелічте складові веб-дизайну
8) дайте поради веб-дизайнеру, який вперше створює сайт. 

Домашнє завдання пройти тестування на сайті На урок. Завдання необхідно виконати до 17 квітня 00:00. Код доступу 162823 На забудьте вказати свої прізвище та ім'я. Посилання>>> https://naurok.com.ua/test/join Результат вчителю відправляти не треба, він буде в особистому кабінеті вчителя.
26 березня

1 урок, 2 урок. Тема. Практична робота №12 "Офісні веб-програми для створення спільних документів.  
Пригадайте:
- як працювати з офісними веб-програмами на Google Диску;
- як організовувати опитування з використанням онлайнових форм;
- як працювати з електронною поштою.
Створіть: Групу з трьох учнів, які спільно будуть працювати над виконанням практичної роботи (домовтесь, щоб один учень з групи був лідером і прислав мені список групи)
Повторіть правила безпечної роботи за комп'ютером
Завдання практичної роботи на ст. 190. Файл Робота в групі>>>
Е-mail учителя polonskaya.alla@gmail.com

19
березня


2 урок.  Тема. Організація опитування за допомогою онлайнових форм. Організація доступу до інформаційних матеріалів у персональному навчальному середовищі. 
Ви дізнаєтеся:
  • як організувати опитування за допомогою онлайнових форм;
  • як організувати доступ до інформаційних матеріалів у персональному навчальному середовищі. 
Опрацьовуємо §27 п. 27.3-27.4:
Записати у зошит для чого використовуються Google Форми. 
Виконуємо вправу 4 ст. 184-186. Файл Опитування >>>
Записати у зошит сервіси для створення електронних закладок (ст. 186), для чого використовуються канали новин, синхронізація даних (ст. 187).
Домашнє завдання чит. §27 (п. 27.3-27.4)

1 урок. Тема. Персональне навчальне середовище. 
Ви дізнаєтеся:
  • що таке персональне навчальне середовище;
  • застосування хмарних технологій;
  • як організувати доступ до інформаційних матеріалів у персональному навчальному середовищі. 
Записати в зошиті число, тему уроку
Опрацьовуємо §27 п. 27.1-27.2:
Записати визначення "інформаційне середовище" ст. 178, "хмарні технології" ст. 179, які хмарні сервіси зберігання даних в Україні ст. 179, які хмарні сервіси найпопулярніші на сьогодні ст. 180
Виконуємо вправи 1, 2 на ст. 181, вправу 3 на ст. 182. Е-mail учителя polonskaya.alla@gmail.com
Домашнє завдання чит. §27 (п. 27.1-27.2)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.