Для 11-А класу

 

Вітаю вас, учні 11-А класу!

Ми з вами працювали разом з 5 класу! 
Хай щастить вам у житті!
11-А (іст. гр.), 11-А (філ. гр.) - 27 травня 2022 р. 
Тема. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу за рік. Курс "Інформаційна безпека"
І. Повторимо правила роботи з комп'ютером.
ІІ. Повторимо матеріал, вивчений в 11 класі.
Теми, які ми вивчили в 11 класі: 
1. Основи безпеки інформаціних технологій
2. Забезпечення безпеки комп'ютерних систем і мереж
Спробуй перевірити себе, як ти засвоїв матеріал з цього курсу. 
Якщо хочеш - надішли свої результати (скріншоти) мені на пошту. Я буду рада, якщо твої оцінки будуть високими! 

11-А (іст. гр.) - 23 травня 2022 р., 11-А (філ. гр.) - 26 травня 2022 р. 
Тема. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу за рік. Курс "Веб-дизайн"
І. Повторимо правила роботи з комп'ютером.
ІІ. Повторимо матеріал, вивчений в 11 класі.
Теми, які ми вивчили в 11 класі: 
1. Напрямки та інструменти вебдизайну
2. Графіка та мультимедіа для вебсередовища
3. Вебпрограмування
4. Основи дизайну та просування вебсайту
Спробуй перевірити себе, як ти засвоїв матеріал з цього курсу. 
Надішли свої результати (скріншоти) мені на пошту. Я буду рада, якщо твої оцінки будуть високими! 

11-А (іст. гр.), 11-А (філ. гр.) - 20 травня 2022 р. 
11-А (іст. гр.) - 16 травня 2022 р., 11-А (філ. гр.) - 19 травня 2022 р. 
Тема. Проєктна робота з теми "Забезпечення безпеки комп'ютерних систем і мереж"
Наступні два заняття ви виконуєте залікову роботу - комплексна робота, яка складається з тесту (4 б.) + практичної роботи (7 б.).
Тест - виконати до 20 травня 2022 р. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5034353
Проєктна робота повинна висвітлювати наступні розділи: 

1. Проблеми забезпечення безпеки в комп'ютерних системах і мережах. Мережеві загрози, вразливості і атака. Засоби захисту мереж. 
2. Призначення, можливості і основні захисні механізми міжмережевих екранів. переваги та недоліки брандмауерів. Політика безпеки при доступі до мережі загального користування.
3. Системи аналізу вмісту поштового і веб-трафіку. Політики безпеки, сценарії і варіанти застосування та реагування.
4. Віртуальні приватні мережі (VPN) та загрози, пов'язані з їх використанням.
5. Антивірусний захист як засіб нейтралізації загроз.
Оформлення роботи: робота у вигляді презентації або тестового документа. Обов'язково з вказанням використаних джерел інформації (книги, сайти, блоги). 
Здача робіт: надіслати роботи до 21 травня до кінця дня на пошту вчителеві.

11-А (іст. гр.), 11-А (філ. гр.) - 13 травня 2022 р. 
Тема. Можливі варінти розміщення антивірусних засобів. Антивірусний захист, як засіб нейтралізації загроз.

Сьогодні на уроці ми з вами детальніше познайомимося з антивірусними засобами захисту. Визначимо основні технології виявлення вірусів та можливі варіанти розміщення антивірусних засобів.

І. Повторимо правила роботи з комп'ютером.
ІІ. Вивчення нового матеріалу. 
Опрацювати Конспект >>>
Використовуючи матеріал конспекта скласти карту знань на тему: Типи антивірусних комплексів.
ІІІ. Домашнє завдання. Посилання на карту знань відправитти вчителеві на пошту. Для роботі на онлайн-сервісі потрібна реєстрація.
 
11-А (іст. гр.) - 9 травня 2022 р., 11-А (філ. гр.) - 12 травня 2022 р. 
Тема. Антивірусні засоби захисту. Загальні правила застосування антивірусних засобів в автоматизованих системах. Технології виявлення вірусів. 
Ви дізнаєтеся:
- про різновиди антивірусних програм;
- які антивірусні програми найбільш поширені;
- що включає в себе антивірусна перевірка електронної пошти;
- які дії при зараженні комп'ютера вірусами.
І. Повторимо правила роботи з комп'ютером.
ІІ. Вивчення нового матеріалу. 
Опрацювати Конспект >>>
Використовуючи онлайн-сервіс 
https://onlinetestpad.com/ створіть кросворд на одну із тем: 
1) Типи комп'ютерних вірусів
2) Типи антивірусних програм.
ІІІ. Домашнє завдання. Посилання на кросворд відправитти вчителеві на пошту. Для роботі на онлайн-сервісі потрібна реєстрація.
11-А (іст. гр.), 11-А (філ. гр.) - 6 травня 2022 р. 
11-А (іст. гр.) - 2 травня 2022 р., 11-А (філ. гр.) - 5 травня 2022 р. 
Тема. Проєктна робота "Віртуальні приватні мережі. Загрози, пов'язані з використанням VPN".   
Ви дізнаєтеся: 
- що таке VPN;
- як працює мережа VPN;
- які переваги та недоліки має віртуальна приватна мережа.
І. Повторимо правила роботи з комп'ютером.
ІІ. Самостійне вивчення матеріалу. Робота над проєктом розрахована на два уроки. 
Використовуючи інформацію сайтів
Віртуальні приватні мережі (VPN) - КомпБест — інтернет-магазин брендових ПК з Європи (compbest.com.ua)
створити комп'ютерну презентацію, яка розкриває тему уроку. 
При створенні презентації не забувайте про Вимоги до оформлення презентації >>>
Презентацію надіслати учителю на пошту. 
ІІІ. Домашнє завдання. Проєктну роботу - презентацію надіслати вчителеві на пошту.

11-А (іст. гр.), 11-А (філ. гр.) - 29 квітня 2022 р.
Тема. Системи аналізу вмісту поштового і веб-трафіку (електронна пошта і HTTP). політики безпеки, сценарії і варіанти застосування і реагування
І. Повторимо правила роботи з комп'ютером.
ІІ.  Ознайомитися 
з презентацією >>>
Запишіть в зошит основні визначення. Зроби висновки за темою. 
Дай відповіді на питання тестування до 5 травня 2022 р. 23:00 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5382944
ІІІ. Домашнє завдання. Знати матеріал, поданий в презентації. Відповісти на питання тесту.

11-А (іст. гр.) - 25 квітня 2022 р., 11-А (філ. гр.) - 28 квітня 2022 р.
Тема. Основіні захисні механізми: віртуальні приватні мережі, протидія атакам, націленим на порушення роботи мережевих служб. Політика безпеки при доступі до мережі загального користування
І. Повторимо правила роботи з комп'ютером.
ІІ.  Ознайомитися 
з презентацією >>>
Дайте письмово в текстовому документі відповіді:
1) VPN - це...
2) опиши типи віртуальних приватних мереж
3) назвіть основні переваги 
VPN
4) назови топ 
VPN
Зроби висновки за темою. 
ІІІ. Домашнє завдання.
Надіслати створений текстовий документ з відповідями на пошту вчителеві до наступного уроку.

11-А (іст. гр.), 11-А (філ. гр.) - 22 квітня 2022 р.
Тема. Основні захисні механізми: фільтрація пакетів, трансляція мережевих адрес, первірка пошти. Політика безпеки при доступі до мережі загального користування.
Ви дізнаєтеся: 
- про основні захисні механізми; 
- про політику безпеки при доступі до мережі загального користування.
І. Повторимо правила роботи з комп'ютером.
ІІ.  Пригадаємо матеріал попереднього уроку. Дай відповіді на питання тесту до 29.04.2022 23:00 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9021227 
ІІІ. Самостійне вивчення матеріалу: використовуючи матеріали із мережі Інтернет створити реферат згідно темі уроку. В кінці реферату обов'язково вказати джерела матеріалу (адреси сайтів, підручників, посібників тощо) - об'єм реферату не менше 10 сторінок формату А4, шрифт Times New Roman 14 пт. Максимальна оцінка 12 б.
ІV. Домашнє завдання. Реферат надіслати на пошту вчителю

11-А (іст. гр.) - 18 квітня 2022 р., 18-А (філ. гр.) - 21 квітня 2022 р.
Тема. Призначення, можливості, і основні захисні механізми міжмережевих екранів (брандмауерів). Переваги та недоліки брандмауерів
Ти дізнаєшся:
- що таке брандмауери; 
- які засоби браузера призначені для уникнення загроз безпеці.
І. Повторимо правила роботи з комп'ютером.
ІІ.  Пригадаємо матеріал попереднього уроку. Дай відповіді на питання тесту до 29.04.2022 23:00 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9021227 
ІІІ. Ознайомимося з новим матеріалом. Опрацюй матеріал презентації >>> та виконай практичне завдання >>>
IV. Домашнє завдання. Знати матеріал, поданий в презентації. Надіслати виконане практичне завдання.

11-А (іст. гр.), 11-А (філ. гр.) - 15 квітня 2022 р.
Тема. Тестування з теми "Основи безпеки інформаційних технологій. Забезпечення безпеки інформаційних технологій".
Проблеми забезпечення безпеки і комп'ютерних системах і мережах. Типова корпоративна мережа.
Сьогодні на занятті ми закінчуємо вивчати тему "Основи безпеки інформаційних технологій. Забезпечення безпеки інформаційних технологій".
Починаємо тему "Забезпечення безпеки комп'ютерних систем і мереж"
І. Повторимо правила роботи з комп'ютером.
ІІ.  Пригадаємо (усно):
1) що називається комп'ютерною мережею? 
2) як класифікуються комп'ютерні мережі за територіальною поширеністю?
Відповісти на питання тесту до 22.04.2022 23:00 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9265142
ІІІ. Вивчення нового матеріалу. Ознайомтеся з матеріалом конспекта >>> . Запишіть в зошит: 1)  основні типи проблем, що виникають з безпекою передачі інформації при роботі в комп’ютерних мережах; 
2) корпоративна мережа - це...
3) безпека мережі - це ...
4) мережеві загрози вразливості і атаки  
IV. Домашнє завдання. Створіть текстовий документ, що містить загальні рекомендації щодо захисту мереж. Створений файл надіслати на почту вчителя.
11-А (іст. гр.) - 11 квітня 2022 р., 11-А (філ. гр.) - 14 квітня 2022 р.
Тема. Контроль цілісності програмних і інформаційних ресурсів. Виявлення атак.  Захист периметра комп'ютерних мереж. Міжнародні стандарти інформаційної безпеки
Ви дізнаєтесь:  про захист комп'ютерних мереж, про міжнародні стандарти інформаційної безпеки. 
І. Повторимо правила роботи з комп'ютером. 
ІІ. Повторимо матеріал попереднього уроку. 
Пригадайте (усно): 
1. Назвіть основні принципи інформаційної безпеки. 
2. В чому полягає принцип цілісності? 
3. Які механізми ви знаєте для забезпечення контролю доступу? 
4. Які є види доступу? 
5. Що вивчає криптографія? 
6. Що таке ключ при шифруванні? Криптоалгоритм?
ІІІ. Вивчення нового матеріалу. Перегляньте презентацію >>> . Запишіть в зошит визначення понять: "контроль цідісності інформації", "що включає в себе аналіз активності атак", "стандарти кібербезпеки" (за відповіді 5 б.).
IV. Домашнє завдання. Ознайомитися з стандартами інформаційної безпеки, скориставшись Вікіпедією,  створіть карту знань з даної теми та надішліть її вчителеві до наступного уроку (за практичне завдання 6 б.).

11-А (іст. гр.), 11-А (філ. гр.) - 8 квітня 2022 р.
Тема. Розмежування доступу зареєстрованих користувачів до ресурсів автоматизованих систем. Криптографічні методи захисту інформації
Ви дізнаєтесь:
Що таке контроль доступу?
Що розуміють під розмежуванням доступу?
Що вивчає наука криптографія?
Що таке шифрування, дешифрування інформації? 
Які види шифрування існують?
Що таке ключ і для чого він використовується? 
І. Повторимо правила роботи з комп'ютером.
ІІ. Повторимо матеріал попереднього уроку. 
Пригадайте (усно): 
Які  засоби використовуються для захисту від несанкціонованого доступу? 
Які переваги і недоліки парольної аутентифікації?  Апаратної аутентафікації? 
Чому біометричні системи захисту інформації є найбільш надійними? 
Вкажіть проблеми ідентифікації особистості по обличчю, за характеристиками голосу? 
Чому райдужка краще за інших біометрічних технологій?
ІІІ. Вивчення нового матеріалу. Перегляньте презентацію >>> . Запишіть в зошит визначення понять: "контроль доступу", "криптографія", "шифрування", "ключ", "криптостійкість", "криптологія", "хешування".
IV. Домашнє завдання. 
 Переглянути відео про історію криптографії «Еволюція криптографії» https://www.youtube.com/watch?v=M9W4QpqQ5Ps
Підготувати повідомлення про шифрувальну машину Енігма, шифрування RSA.

11-А (іст. гр.) - 4 квітня 2022 р., 11-А (філ. гр.) - 7 квітня 2022 р.
Тема. Основні захисні механізми. Ідентифікація та аутентифікація користувачів.
Ви дізнаєтесь:
1. Які є методи, що забезпечують санкціонованим особам доступ до об'єктів АС
2. Що таке авторизація?
3. Що таке автентифікація? Які види автентифікації реалізуються в телекомунікаційних системах і мережах?
4. Що таке ідентифікація? Які переваги й недоліки мають різні схеми ідентифікації?
І. Повторимо правила роботи з комп'ютером.
ІІ. Повторимо матеріал попереднього уроку. 
Пригадайте (усно):
ІІІ. Вивчення нового матеріалу. Перегляньте презентацію >>> . Запишіть в зошит визначення понять: "ідентифікація", "аутентифікація", "авторизація". 
IV. Домашнє завдання. 
Знайти матеріал з теми  "Основні правилаи створення надійного пароля" (подати у текстовому документі). Надішліть вчителеві на пошту до 7 квітня.

11-А - 1 квітня 2022 р.
Тема. Правові основи забезпечення безпеки інформаційних технологій. Відповідальність за порушення у сфері захисту інформації та неправомірного використання автоматизованих систем.
І. Повторимо правила роботи з комп'ютером.
ІІ. Повторимо матеріал попереднього уроку. Виконайте інтерактивну вправу https://learningapps.org/2613055  «Особиста і публічна інформація»
ІІІ. Вивчення нового матеріалу. 
Перегляньте презентацію >>> та виконайте інтерактивну вправу https://learningapps.org/5531816
IV. Домашнє завдання. Надіслати скріншоти виконаних вправ. Знати матеріал уроку

11-А (іст. гр.) - 28 березня 2022 р., 11-А (філ. гр.) - 31 березня 2022 р.
Тема. Об'єкти захисту Види заходів протидії загрозам безпеки. Переваги та недоліки різних видів заходів захисту. Основні принципи побудови системи безпеки інформації в автоматизованих системах.
Ви дізнаєтесь:
- які є стратегії захисту інформації від загроз;
- що є об'єктами захисту;
- я
кі заходи протидії загрозам безпеки;
- основні принципи побудови системи безпеки інформації. 
І. Повторення правил роботи з комп'ютером дивись малюнок "Правила безпечної роботи з комп'ютером"
ІІ. Повторення вивченного матеріалу на попередньому уроці. Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8481908 до 1 квітня 23:00
ІІІ. Вивчення нового матеріалу. 
Перегляньте презентацію >>> та виконайте інтерактивну вправу "Організаційні принципи"  https://learningapps.org/3944154
ІV. Домашнє завдання. Надіслати скриншот виконаної вправи. Знати матеріал уроку


11-А (іст.гр.), 11-А (філ. гр.) - 25 березня 2022 р.
Тема. Технічні засоби добування інформації. Програмні засоби добування інформації.
На занятті ви ознайомитися з технічними та програмними засобами добування інформації
І. Повторення правил роботи з комп'ютером дивись малюнок "Правила безпечної роботи з комп'ютером"
ІІ. Повторення вивченного матеріалу на попередньому уроці.
Пригадайте (усно): 
1. Що таке інформаційна загроза?
2. Які є джерела загроз?
3. Якими шляхами поширюються загрози?
4. Які є загрози залежно від обсягів збитків?
5. Який принцип безпеки порушено, якщо було отримано доступ до керування інформаційною системою?
6. Що таке спам? Який він буває?
7. Що таке фішинг? Ddos-атака?
8. Які існують “природні” загрози?
ІІІ. Вивчення нового матеріалу. 
Перегляньте презентацію >>> та виконайте інтерактивну вправу https://learningapps.org/7076420

ІV. Домашнє завдання. Знайдіть відомості в Інтернеті та складіть список з 10 найбільш небезпечних комп’ютерних вірусів. Визначте, з якою метою вони були створені. Подайте знайдені відомості в текстовому документі у зручному вигляді.

11-А (іст.гр.) - 21 березня 2022 р., 11-А (філ. гр.) - 24 березня 2022 р.

Тема. Загрози безпеці інформації в автоматизованих системах. Основні джерела і шляхи реалізації загроз безпеки та каналів проникнення і несанціонованого доступу до відомостей та програмного коду. Основні ненавмисні і навмисні штучні загрози. 

Ви дізнаєтесь:
Загрози безпеці інформації та основні джерела і шляхи реалізації загроз безпеки:
• комп'ютерні віруси та шкідливе програмне забезпечення (Malware);
• інтернет-шахрайство;
• спам-розсилки;
• несанкціонований доступ до інформаційних ресурсів та інформаційно-телекомунікаційних систем;
• бот-мережі (botnet);
• DDoS-атаки (Distributed Denial of Service);
• крадіжка коштів;
• «крадіжка особистості» (Identity Theft).

І. Повторення правил роботи з комп'ютером дивись малюнок "Правила безпечної роботи з комп'ютером"
Пригадайте (усно): 
1. Що таке інформаційна безпека?
2. Що таке особиста інформаційна безпека та інформаційна безпека держави? 
3. Які основні складові має інформаційна безпека? 
4. Що  таке конфеденційність інформації? Доступність? Цілісність?
ІІ. Вивчення нового матеріалу.
Перегляньте презентацію >>> та виконайте інтерактивні вправи:
1) 
«Чинники загроз безпеці даних» (розділ Захист  інформації)  http://LearningApps.org/3944076
2. “Класифікація загроз безпеці” https://learningapps.org/6278374 
3. «Загрози безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних системах» (розділ Захист  інформації) https://learningapps.org/5745146
Скріншоти виконаних вправ надіслати мені на пошту
 
11-А (істор. гр.), 11-А (філ. гр.) - 18 березня 2022 р.
Тема. Основні причини загострення проблеми забезпечення безпеки інформаційних технологій. Інформація та інформаційні відносини. Безпека інформаційних технологій.
І. Повторення правил роботи з комп'ютером дивись малюнок "Правила безпечної роботи з комп'ютером"
ІІ. Повторюємо матеріал попереднього уроку. Пройти тестування 24 березня 23:00
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5782648 
ІІІ. Вивчення нового матеріалу. 
Опрацюй матеріал презентації >>> та виконай завдання:  підготувати повідомлення про загрози безпеці:
інтернет-шахрайство;
спам-розсилки; 
бот-мережі (botnet),
DDoS-атаки (Distributed Denial of Service),
крадіжка коштів,
«крадіжка особистості» (Identity Theft).
Створене повідомлення надіслати на пошту вчителя до наступного уроку.

11-А (істор. гр.) - 17 березня 2022 р.
11-А (філ. гр.) - 16 березня 2022 р.
Тема. Основні поняття в області безпеки інформаційних технологій. Місце і роль автоматизованих систем в управлінні бізнес-процесами

Ми починаємо вивчати новий модуль «Основи інформаційної безпеки», з певними поняттями з тієї теми ви вже знайомилися раніше. Наша мета поглибити знання, ознайомитися з різними видами загроз безпеці та шляхами їх подолання.

Мотивація навчання

1.     Назвіть основні етапи розвитку людства. 
2.     Яке суспільство називають інформаційним?
3.     Чим займається інформатика як наука та як галузь діяльності людини?
4.     Яка система називається інформаційною? Телекомунікаційною?
5.     Для чого ми захищаємо інформацію? 
6.     Де ми захищаємо інформацію? 
7.     Як ми захищаємо інформацію?
Вивчення нового матеріалу. 
Опрацюй конспект >>>. Дай відповіді на запитання:

1.Що таке інформація з обмеженим доступом?

2.Яку інформацію називають конфіденційною? Таємною?

3.Що називають доступом до інформації? Які є види доступу?

4.Що таке захист інформації в автоматизованій системі?


Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
Завдання 1.  Створіть текстовий документ, що містить відомості про історію розвитку інформаційної безпеки. Подайте знайдені в текстовому документі у зручному вигляді (таблиці, схеми тощо).  

11-А істор. гр., 11-А філ. гр. - 25 лютого 2022 р.
Тема. Правила ергономічного розміщення відомостей на вебсторінці
І. Повторення правил роботи з комп'ютером дивись малюнок "Правила безпечної роботи з комп'ютером"
ІІ. Повторюємо матеріал попереднього уроку.
Відповісти на запитання (усно):
1) Що називається вебсторінкою?
2) що називається вебсайтом?
3) які типи сайтів ти знаєш?
4) що таке "ергономіка"?
5) які проблеми виникають при створенні сайтів?
ІІІ. Розберемо матеріал уроку. Опрацювати матеріал підручника на ст. 304-313.
Виконати вправу 7.4 на ст. 314
11-А істор. гр. - 21 лютого 2022 р., 11-А філ. гр. - 24 лютого 2022 р.
Тема. Правила ергономічного розміщення відомостей на вебсторінці
І. Повторення правил роботи з комп'ютером дивись малюнок "Правила безпечної роботи з комп'ютером"
ІІ. Повторюємо матеріал попереднього уроку.
Відповісти на запитання (усно):
1) Що називається вебсторінкою?
2) що називається вебсайтом?
3) які типи сайтів ти знаєш?
4) що таке "ергономіка"?
5) які проблеми виникають при створенні сайтів?
ІІІ. Розберемо матеріал уроку. Опрацювати матеріал підручника на ст. 301-304.
Виконати вправу 7.3 на ст. 304

11-А істор. гр. - 14 лютого 2022 р., 
11-А філ. гр. - 17 лютого 2022 р.
Тема. Правила ергономічного розміщення відомостей на вебсторінці
І. Повторення правил роботи з комп'ютером дивись малюнок "Правила безпечної роботи з комп'ютером"
ІІ. Повторюємо матеріал попереднього уроку.
Відповісти на запитання (усно):
1) Що називається вебсторінкою?
2) що називається вебсайтом?
3) які типи сайтів ти знаєш?
4) що таке "ергономіка"?
5) які проблеми виникають при створенні сайтів?
ІІІ. Розберемо матеріал уроку.
Опрацьовуємо презентацію

Читаємо матеріал на ст. 301-310. 
Практичне закріплення: виконати вправу 7.2 на ст. 300-301
(для виконання п. 1 
сайт представництва Європейської комісії в Україні >>> https://eeas.europa.eu/archives/delegations/ukraine/index_uk.htm )
IV. Домашнє завдання. Знати матеріал, поданий у презентації та на ст. 307-310 підручника, надіслати виконану вправу 7.2
Шановні учні 11-А класу запрошую вас взяти участь у Всеукраїнському конкурсі "Безпечний інтернет 2.0" на сайті На урок >>>
11-А - 11 лютого 2022 р.
Тема. Ергономіка
І. Повторення правил роботи з комп'ютером дивись малюнок "Правила безпечної роботи з комп'ютером"
ІІ. Вивчення нового матеріалу
Опрацювати матеріал підручника ст. 281-287 та опорний конспект >>> . Записати у зошит основні проблеми у дизайні, які постають під час розробки вебсайтів.
ІІІ. Домашнє завдання: знати матеріал ст. 281-287 та опорного конспекта

11-А істор. гр. - 7 лютого 2022 р.,
11-А філ. гр. - 10 лютого 2022 р.
11-А істор. гр., 11-А філ. гр.  - 4 лютого 2022 р.
Тема. Інструктаж з БЖ. Комплексна практична робота 
Практична робота розрахована на два уроки
І. Повторення правил роботи з комп'ютером - дивись малюнок "Правила безпечної роботи з комп'ютером"
ІІ. Завдання практичної роботи: створити вебсторінку з формами з текстовими полями, перемикачами і прапорцями, вставляти кнопки надсилання форми та очищення її полів, та настроїти надсилання форми на адресу електронної пошти.

11-А філ. гр.  - 31 січня 2022 р., 
11-А істор. гр. - 03 лютого 2022 р.,
 
Тема. Валідація та збереження даних форм
І. Повторення правил роботи з комп'ютером - дивись малюнок "Правила безпечної роботи з комп'ютером"
ІІ. Вивчення нового матеріалу. 
Повторити матеріал на ст. 204-210. Виконати: вправу 5.6 ст. 209
ІІІ. Домашнє завдання знати вивчений матеріал. Надіслати виконані вправи на пошту вчителя до наступного уроку.

11-А істор. гр., 11-А філ. гр.  - 28 січня 2022 р.
Тема. Валідація та збереження даних форм 
І. Повторення правил роботи з комп'ютером - дивись малюнок "Правила безпечної роботи з комп'ютером"
ІІ. Вивчення нового матеріалу. 
Опрацювати матеріал на ст. 204-210. Виконати: вправу 5.5 ст. 207
ІІІ. Домашнє завдання знати вивчений матеріал. Надіслати виконані вправи на пошту вчителя до наступного уроку.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.