Для 3-х класів

 Вітаю, любі третьокласники!

Електронну версію підручника можна завантажити тут >>>

Шановні учні!
Ми продовжуємо нашу подорож у цікаву країну Інформатика. Будьте уважними та відповідальними!

25 травня 2022 р. - 3-Б кл., 26 травня 2022 р. - 3-А кл. 
Тема. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за рік

І. Повторимо правила роботи з комп'ютером. 
ІІ. Повторимо матеріал, вивчений в 3 класі. 
Три основні теми, які ми вивчили в 3 класі:
1. Інтернет. Інформація
2. Тексти
3. Алгоритми та виконавці
4. Презентації
Спробуй перевірити себе, як ти засвоїв матеріал за 3 клас. 
Виконай інтерактивні вправи та надішли фото результатів

Правила безпеки в Інтернеті >>>
Способи подання повідомлень >>>
Система команд виконавців >>>
Правила введення текстів >>>


До зустрічі у 4 класі!

18 травня 2022 р. - 3-Б кл., 19 травня 2022 р. - 3-А кл.
Тема. Створення комп'ютерних презентацій 
І. Повторюємо правила безпечної роботи з комп’ютером (дивись малюнок вище)
ІІ. Практична робота 
Створити презентацію "Весна в Україні". Знайди в мережі Інтернет фото з весенніми фотографіями 5 міст України і додай їх на слайди своєї презентації. Наприклад, як я почала робити так: 

  

11 травня 2022 р. - 3-Б кл., 12 травня 2022 р. - 3-А кл.

Тема. Створення інформаційних моделей
Ти дізнаєшся:
- із чого складається таблиця; 
- як працювати з таблицями в редакторі презентацій.
І. Повторюємо правила безпечної роботи з комп’ютером (дивись малюнок вище)
ІІ. Вивчаємо новий матеріал. 
Сьогодні ми будемо подавати інформацію про об'єкт у вигляді таблиць.

Розберемо матеріал на ст.148


ІІІ. Практичне закріплення.
Виконайте завдання 2 на ст.150. Для виконання завдання скачай презентацію Розпорядок дня >>

4 травня 2022 р. - 3-Б кл., 5 травня 2022 р. - 3-А кл.
Тема. Що таке інформаційна модель
Ти дізнаєшся:
- що таке модель;
- як створити інформаційну модель;
- із чого складається таблиця; 
- як працювати з таблицями в редакторі презентацій.
І. Повторюємо правила безпечної роботи з комп’ютером (дивись малюнок вище)
ІІ. Вивчаємо новий матеріал. 
Читаємо Відкриття 31-32 ст. 146-149.
Зверни увагу на основні поняття:
- що таке модель;
- яка модель називається інвормаційною;
- що таке таблиця; 
- як додати та редагувати таблицю на слайді презентації.
Щоб збільшити зображення - клацні по ньому лівою кнопкою миші 

ІІІ. Домашнє завдання знати теоретичний матеріал.

27 квітня 2022 р. - 3-Б кл., 28 квітня 2022 р. - 3-А кл.
Тема.
Як додати до презентації фон і схему
- що таке фон презентації;
- як додати до слайду зображення;
- як додати до слайду напис.

І. Повторюємо правила безпечної роботи з комп’ютером (дивись малюнок вище)
ІІ. Вивчаємо новий матеріал. 
Читаємо Відкриття 30 ст. 141-143.
Щоб збільшити зображення - клацні по ньому лівою кнопкою миші 

ІІІ. Практичне закріплення. Для роботи потрібно скачати презентацію Календар погоди >>> тут

20 квітня 2022 р. - 3-Б кл., 21 квітня 2022 р. - 3-А кл.

Тема. Як додати об'єкти в презентацію
Ти дізнаєшся:
- як додати слайд до презентації;
- які дії можна виконати з текстовими написами на слайді;
- які дії можна виконати із зображеннями у презентації.
І. Повторюємо правила безпечної роботи з комп’ютером (дивись малюнок вище) 
ІІ. Вивчаємо новий матеріал. 
Читаємо Відкриття 29 ст. 137-138. 
ІІІ. Практичне закріплення. 
Створіть нову презентацію На згадку, яка буде складатися із 4 слайдів:
Слайд №1 титульний: Заголовок презентації - На згадку, підзаголовок - Ваше прізвище та ім'я, 
Слайди №2-4 за зразком:
Для виконання завдання скачай фоторамки із папки Фоторамки>>> та додай власні фото. Якщо потрібна допомога поклич когось із старших, я думаю разом ви зможете зробити завдання. Щасти! 


13 квітня 2022 р. - 3-Б кл., 14 квітня 2022 р. - 3-А кл. 
Тема. У яких програмах працюють з комп'ютерною презентацією. Як редагують презентацію
Ти дізнаєшся:
- що таке комп’ютерна презентація;
- із чого складаються комп’ютерні презентації;
- у якій програмі створюють презентації;
- як демонструвати слайди презентації
І. Повторюємо правила безпечної роботи з комп’ютером (дивись малюнок вище) 
ІІ. Вивчаємо новий матеріал. 
Читаємо Відкриття 27 ст. 128-131. Запиши в зошит визначення "презентація", "комп'ютерна презентація", "слайд", відповіді на питання:
1) які об'єкти можуть розміщуватися на слайді;
2) для створення та редагування презентацій використовують ...
ІІІ. Практичне закріплення вивченного.
Виконати завдання 1. Скачати файл Браслети дружби >>>>

6 квітня 2022 р. - 3-Б кл., 7 квітня 2022 р. - 3-А кл.

Тема.  Як упорядкувати об'єкти
Ти дізнаєшся:
- як змінювати значення розміру спрайта в середовищі Скретч; 
- для чого потрібні команди Штамп та Очистити
- що означає - упорядкувати об’єкти.

І. Повторюємо правила безпечної роботи з комп’ютером (дивись малюнок вище) 
ІІ. Вивчаємо новий матеріал. 
Читаємо Відкриття 24 ст 115. У середовищі виконання алгоритму Скретч можна змінювати значення розміру спрайта, використовуючи для цього команду Розмір:

Якщо ж необхідно щоб розмір об’єкта змінювався під час виконання програми, використовують команду Змінити розмір:

Для повторення об’єктів на сцені можна використати команду Штамп із групи Олівець:

Розміщуючи об’єкти отримані використанням команди Штамп із одночасною зміною їх розмірів, отримують упорядкування за зростанням чи зменшенням.

ІІІ. Практичне завдання “Упорядкування”

Посилання на онлайн середовище Скретч

Складіть алгоритм, у якому тварини з’являються на екрані в послідовності, як показано на малюнку:

При складанні алгоритму використовуйте такі команди:

Домашнє завдання: збережіть створений прєкт та надішліть вчителеві на поштову скриньку. Дякую за роботу!

23 березня 2022 р. - 3-Б кл., 24 березня 2022 р. - 3-А кл.

Тема. Як скласти алгоритм руху в середовищі Scratch
Ти дізнаєшся:
- які команди руху використовують в алгоритмах у середовищі Scratch,
- як виконавець може повертатися на сцені,
- які команди варто використовувати в алгоритмах, де виконавці наближаються до межі сцени,
- як використовувати команду Чекати.
І. Повторюємо правила безпечної роботи з комп’ютером (дивись малюнок вище) 
ІІ. Вивчаємо новий матеріал. Переглянь відеоурок
Використано відео з ютубканалу Лілії Медведенко

ІІІ. Практичне завдання. Виконай завдання "Папуга", виконання якого розповідається у відео. 

Ми з вами будемо працювати в онлайн середовищі за адресою https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home  

Збережений файл надіслати мені на поштову скриньку
Шановні батьки! Допоможіть, будь ласка, своїй дитині відправити відповідь

16 березня 2022 р. - 3-Б кл., 17 березня 2022 р. - 3-А кл.

Тема. Середовище виконання алгоритму Scratch та виконання алгоритмів. Лінійні алгоритми
Ти дізнаєшься:
- що називають середовищем виконання алгоритму;
- як працювати з проектом у середовищі Scratch;
- як працювати з об'єктами у середовищі Scratch.

Опрацьовуємо:
1. Середовище виконання алгоритмів - це спеціальна програма, у якій можна для обраних виконавців з визначеною системою команд описувати та виконувати алгоритми на комп'ютері.

Ми з вами будемо працювати в онлайн середовищі за адресою https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home     

Якщо клацнути по малюнку лівою кнопкою миші він збільшиться

Онлайн середовище схоже на середовище, яке треба завантажувати та встановлювати на комп'ютер. Ми це не будемо робити. 

2. Для завантаження першого проєкту Герб:
- скачати його собі на комп'ютер за посиланням >>>

- в середовищі Scratch виконай команду Файл / Завантажити з вашого комп'ютера / вказати файл Герб.sb2 з тієї папки куди ти його зберіг.

Якщо клацнути по малюнку лівою кнопкою миші він збільшиться
- натиснути на зелений прапорець у правому верхньому куті  ти побачиш, що виконавець олівець намалює тобі Тризуб - герб України.
Якщо у тебе не вийшло спробуй виконати ще раз!


3. Тепер давай відкриємо новий проєкт Файл / Новий.
4. Видалити героя - спрайт 1 Рудий кіт. Як думаєшь це зробити?.. Правильно! Молодець!
5. Оберемо новий спрайт кнопка в нижньому правому куточку
Оберіть новий образ забажанням. Я обрала такий:

6. Для збереження свого проєкту треба обрати команду Файл / Вивантажити на ваш комп'ютер / вказати яке ім'я файлу задати та в яку папку зберегти. 
Збережений файл надіслати мені на поштову скриньку
Шановні батьки! Допоможіть, будь ласка, своїй дитині відправити відповідь

Перевір себе: покажи матусі чи таткові чому ти сьогодні навчився. 
Якщо є питання можете з батьками написати мені електронного листа на поштову скриньку 

16 лютого 2022 р. - 3-Б кл., 17 лютого 2022 р. - 3-А кл.

Тема. Як знайти та виправити помилки в алгоритмах
Ти дізнаєшся:
- як дізнатися, що алгоритм складено правильно;
- як виправити помилку в алгоритмі;
- яких правил треба дотримуватися при складанні алгоритмів.
І. Повторюємо правила безпечної роботи з комп’ютером (дивись малюнок вище) 
ІІ. Вивчаємо новий матеріал. Переглянь відеоурок
ІІІ. Практичне закріплення: 
Виконай: 
Завдання 1:
 https://learningapps.org/view8342957 
Завдання 2: сайт гри 


9 лютого 2022 р. - 3-Б кл., 10 лютого 2022 р. - 3-А кл.

Тема. Якими бувають алгоритми
- які існують способи подання алгоритмів;
- які алгоритми є лінійними.
І. Повторюємо правила безпечної роботи з комп’ютером (дивись малюнок вище) 
ІІ. Вивчаємо новий матеріал. Прочитай Відкриття 19
 
Виконай завдання 2 Смайлик на ст. 94
 

3 лютого 2022 р. - 3-Б, 4 лютого 2022 р. - 3-А 

Тема. Як пов'язані між собою план, інструкція та команди. 
Ти дізнаєшся:
- що таке план;
- що таке інструкція;
- що таке команда;
- які об'єкти можуть бути виконавцями команнд.
І. Повторюємо правила безпечної роботи з комп’ютером (дивись малюнок вище) 
ІІ.  Прочитай Відкриття 18 ст. 86-89.

ІІІ. Виконай практично Завдання 2 на ст. 89

26 січня 2022 р. (3-Б кл.), 27 січня 2022 р. (3-А кл.)

Тема. Що таке алгоритм

Ти дізнаєшся:
що називається алгоритмом;
- хто або що може бути виконавцем алгоритму
І. Повторюємо правила безпечної роботи з комп’ютером (дивись малюнок вище) 
ІІ. Переглянь відео та запам'ятай:
Алгоритм - це ...
Виконавець - це ...
ІІІ. Виконай практичні вправи та фото про виконання надішли разом з батьками меня на пошту


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.