Добрий день, второкласнику!
До зустрічі в 3 класі!
26 травня
Тема. Повторення та систематизація вивченого матеріалу
Сьогодні на уроці ми повторимо деякі питання, які ми вивчили в 2 класі. Для цього виконати завдання сайті Самоучка >>> із розділу Інформатика:
Пристрої введення та
виведення даних – 1
Пристрої введення та
виведення даних – 2
Інформація
Типи повідомлень за
способом сприйняття
Тема. Створення власних літературних творів за допомогою тестових та графічних редакторів
Сьогодні нового матеріалу не буде. Ми з вами будемо працювати на проєктом «Казкові герої»
1. Відгадай загадки
та знайди малюнок з відповіддю в Інтернеті.
Загадка
|
Відповідь
|
1.
Ой, набридло на віконці
Все на сонечку сидіть. Я візьму і покочуся, Щоб побачить весь світ. |
|
2.
Допоможе завжди вам,
І птахам і дітлахам. Він під деревом сидить, Добрий лікар.... |
|
3.
Маленьке, сіреньке,
Біди наробило, Щось біле кругленьке Хвостиком розбило. Сумує бабуся і плаче, Дідусь витирає сльозу, А курочка кудкудаче: «Я вам золоте принесу!» |
|
4.
Я — бичок-третячок,
Солом'яний у мене бочок. Із соломи дід зробив, Бік смолою засмолив. |
|
5.
Вигнав дід козу із хати —
Та й пішла вона блукати: В зайця хатку відібрала. Всі козу ту виганяли, Рак козуню ущипнув, Зайцю хатку повернув. |
12 травня
Тема. Збереження інформаційних продуктів на пристроях. Переглянь презентацію
Виконай вправу
Записати у зошиті:
05 травня
Класна робота
Тема. Електронні тексти. Шрифт. Кольори і оздоблення. Оформлення текстів.
Ти дізнаєшся: як форматувати текст на основі лінійного алгоритму вчителя
Ви уже навчилися працювати із текстами на уроках інформатики.
- Скажіть, як називається програма для створення й опрацювання текстів?
Ви уже навчилися працювати із текстами на уроках інформатики.
- Скажіть, як називається програма для створення й опрацювання текстів?
(Ця програма називається текстовим редактором)
- З яким текстовим редактором ви працюєте?
(Ми працюємо із текстовим редактором Word)
- Що значить «редагування тексту»?
(Редагування тексту – це виправлення помилок, доповнення та зміна тексту)
- Як називається процес змінення зовнішнього вигляду тексту?
(Цей процес називається форматуванням тексту)
Щоб здійснити форматування символів, слід виконати такий алгоритм.
- З яким текстовим редактором ви працюєте?
(Ми працюємо із текстовим редактором Word)
- Що значить «редагування тексту»?
(Редагування тексту – це виправлення помилок, доповнення та зміна тексту)
- Як називається процес змінення зовнішнього вигляду тексту?
(Цей процес називається форматуванням тексту)
Щоб здійснити форматування символів, слід виконати такий алгоритм.
1. Виділіть кілька символів.
2. Виберіть команду Шрифт контекстного меню (або відповідну кнопку на Стрічці).
3. Встановіть потрібні значення властивості.
Алгоритм форматування символів застосовується до кожного символу з виділеного фрагмента тексту.Записати у зошиті:
28 квітня
Класна робота
Класна робота
Тема. Створення простих лінійних алгоритмів
Ти дізнаєшся які алгоритми називаються лінійними;
Ти будеш розвивати навички створення лінійних алгоритмів.
Запиши у зошит:
Алгоритм - це послідовність команд.
Алгоритм, у якому команди виконуються в порядку їх запису, тобто послідовно один за одним, називається лінійним.
Алгоритм, у якому команди виконуються в порядку їх запису, тобто послідовно один за одним, називається лінійним.
Алгоритми можна задавати словами або графічно у вигляді блок-схем.
Виконай практичні завдання у зошиті:
Записати у зошиті: Виконай практичні завдання у зошиті:
21 квітня
Класна робота
Тема. Послідовність дій. Приклади послідовностей дій у природі
Ти дізнаєшся:
- що таке план і як його можна подати;
- як можна скласти послідовність дій;
Вивчаємо новий матеріал. Переглянь презентацію та усно виконай завдання, які є ній.
Практичне завдання. Виконай вправи онлайн за посиланнями:
Приготування бутерброду >>> https://learningapps.org/4681524
Приготування супу >>> https://learningapps.org/4584301
Маша збирається до школи >>> https://learningapps.org/6974384
Записати в зошиті:
14 квітня
Класна робота
Тема. Поняття команди. Команди й виконавці.
Ви дізнаєтеся:
- яке речення є спонукальним;
- що називається командою;
- в чому різниця між спонукальним реченням та командою;
- хто називається виконавцем.
Вивчаємо новий матеріал. Переглянь презентацію та запам'ятай основні визначення.
Практичне завдання. На слайді №9 виконай завдання у зошиті:
Покажи виконане завдання своїй матусі чи батькові.
Чи згодні вони з тобою?
Чи згодні вони з тобою?
Записати в зошиті:
7 квітня
Класна робота
Класна робота
Тема. Право на зображення. Емотикони, інформаційні знаки.
Ви дізнаєтеся:
- хто є автором інформації в Інтернеті;
- як правильно використовувати інформацію з Інтернету;
- що називається емотиконом.
Вивчаємо новий матеріал.
Усі ресурси Інтернету: тексти, зображення, музичні твори, відео тощо - мають своїх власників. І права на ці матеріали належать саме власникам. Лише вони мають право розповсюджувати ці матеріали, підписувати своїм іменем, отримувати за них винагороду тощо. Ці права називають авторськими, і їх охороняє закон про захист авторських прав.
Ти вже знаєш, що існує міжнародний знак охорони авторського права © - копірайт (англ. copyright - право на створення копій).
Якщо людина видає чужі матеріали за свої, ставить своє прізвище під чужим текстом або фотографією, то таке порушення називають плагіатом.
Якщо ви отримали з Інтернету та підписали своїм прізвищем реферат або презентацію - це також вважається плагіатом.
Використовуючи чужі матеріали з Інтернету - копіюючи їх на носії даних, вставляючи в презентації чи текстові документи, потрібно дотримуватися певних правил, щоб не порушити закон про захист авторських прав:
1. Запитувати дозвіл на використання матеріалів у їх автора. Це можна зробити, надіславши листа автору, якщо його ім'я або контактні дані вказані на сайті
2. Використовуючи цитати з якогось тексту або зображення, отримані з Інтернету, обов'язково вказувати адресу сайта, звідки вони були скопійовані.
3. Не розповсюджувати чужі твори без дозволу автора.
Що таке смайлик, емотикон і як його використовувати?
Смайлик, смайл (англ. smile), емотикон (англ. emoticon) - це ідеограма, що змальовує емоцію та складається з різних символів, зокрема службових.
Це маленькі зображення, які можна використовувати для вираження своїх почуттів або емоцій. Поширення смайлик набув в інтернеті та SMS, проте останнім часом його використовують повсюдно. Нині смайлик є невід'ємним атрибутом під час листування електронною поштою. Також його використовують у чатах, форумах, ICQ. Щодо ділового листування, то люди намагаються уникати смайлів, бо це виглядає несерйозно.
Домашнє завдання. Завдання необхідно виконати до 20 квітня 00:00
Код доступу 489674. Обов'язково вказати своє прізвище та ім'я.
відкривши посилання https://naurok.com.ua/test/join
відкривши посилання https://naurok.com.ua/test/join
Записати в зошиті:
24 березня
Класна робота
Тема. Пошук зображень в Інтернеті. Право на зображення.
Ви дізнаєтесь:
- як відшукати та переглядати зображення в Інтернеті,
- як поважно ставиться до особистої інформації інших;
- як орієнтуватися в інформаційному просторі.
Де і як шукати в Інтернеті потрібну інформацію?
Переглянь презентацію та запиши в зошит відповіді на ребус на слайді №2, 3.
Де і як шукати в Інтернеті потрібну інформацію?
Існують спеціальні сайти, на яких міститься багато посилань, згрупованих за темами. Такі сайти називають тематичними пошуковими каталогами.
Також для пошуку в Інтернеті існують спеціальні пошукові системи, які використовують автоматичні засоби пошуку.
Пошукова система – веб-сайт, що надає можливість пошуку інформації в Інтернеті.











